A csapatokat bemutató szériánkat talán magától értetődő módon az első futam győztes alakulatával folytatjuk. Ha nincs egy eltéveszett gombnyomás, a csapat mindkét pilótája a dobogón ünnepelhetett volna a drámai végkifejletű Peking ePrix leintése után.
Így viszont Lucas Di Grassi csapattársa nélkül, az utolsó kanyarban megörökölt, de a siker értékéből nem sokat levonó győzelmet ünnepelhetett Pekingben.
Ahogy jeleztük is, Di Grassi az esélyesek között szerepelt a peking rajtrácson, már csak azért is mert ő az a versenyző, aki a legtöbb kilométert tehette meg eddig a Sparkkal, a Forma-E előszezonjában. Node nem kizárólag ezért: a brazil ugyanis sorra nyerte a gokart, F3, GP2 versenyeket amíg eljutott a királykategóriába. A Virgin csapatában láthattuk Forma-1-es versenyeken, így most egykori alakulata ellen küzd az FE bajnokságában. A Forma-1 óta az Audi WEC csapatában is versenyez, innen a kapcsolat, ami elvezette az elektromos szériába.
Érthető módon élete "egyik legnagyobb pályán töltött pillanata"-ként jellemezte győzelmét egy interjúban. A Forma-E futam után egyenesen Amerikába utazott az aktuális WEC versenyre, ahol második lett.
Daniel Abt a másik pilóta a pekingi futam egyszemélyi hőse és antihőse, Nico Prost mellett, aki saját édesapja csapatában versenyez. Daniel csillaga még emelkedőben van, viszonylag sikeresen szerepelt kisebb formulákban, de komolyabb eredmény nélkül. Jelenleg a GP 2-ben szórja a Top 10-es eredményeket a Hilmer csapatban, tavaly az ART-vel nem nagyon fordult meg a mezőny első felében. Node még mindig csak 21 éves, nem igazán tapasztalt.
Nemúgy édesapja. Az ABT műhelyt, nem tévedés, 1896-ban alapították, és azóta apáról fiúra száll, Jürgen Abt a negyedik generáció óta vezeti a céget, mely a kemény bajor terepre épített át lovaskocsikat, és azóta is töretlenül helytáll a tuningpiacon, mindig éppen lépést tartva a technikai fejlődéssel. Bizonyára a jelenlegi FE csapatfőnök ükapja is úgy gondolná, az elektromos versenyzés olyasmi, amibe most bele kell vágni. Az ABT-klán Németország egyik legkomolyabb versenyistállója, a DTM-ben is nyertek bajnoki címet, számos kisebb formula mellett.
Számolni kell velük a következő futamokon is.